Testimoni Sakit Saraf

By | August 30, 2019

Testimoni seorang ibu yang ada masalah sakit saraf dan kembali sembuh sehingga tidak memerlukan pembedahan untuk pulih.

testimoni sakit saraf

 

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah.

 

button esell shaklee

Pengedar Shaklee Bintulu, Sarawak.

  • Berminat nak beli produk Shaklee?
  • Berminat nak Join Ahli Shaklee?
  • 📱 Whatsapp: 011-3201 4534
  • ✉ Gmail: fatimahvitamin@gmail.com
  #pengedarshakleebintulu #ShakleeMalaysia #Shakleereadystock
Category: Kesihatan Saraf Tags:

About fatimah_vitamin

Berpengalaman hampir 6 tahun dalam bisnes Shaklee, Merupakan pengguna dan menjual Shaklee, kerana saya sendiri telah menggunakannya, dan saya sangat berpuas hati dengan kesannya. Saya akan cuba membantu anda untuk berikan informasi berkaitan produk shaklee, vitamin apa yg bersesuaian dengan masalah anda. Bagi yang berminat untuk melakukan bisnes online Shaklee, saya rasa gembira dan excited untuk bantu anda berjaya bersama-sama saya.

Leave a Reply