Tag Archives: petua kecantikan

10 Vitamin Yang Sesuai Dan Selamat Untuk Kulit Yang Berjerawat & Berparut

Tiap kali datang bulan, sudah pasti jerawat akan timbul. Kalau satu takpelah jugak. Tapi ni, hampir seluruh muka, timbul jerawat. Bukan sekadar jerawat baru je yang timbul, bahkan parut jerawat lama pun tak hilang lagi. Sampai nak tengok muka sendiri dalam cermin pun dah tak sanggup. Sedih. Kecewa.  Kalau ada cara nak hilangkan semua masalah… Read More »

TESTIMONI: KULIT WAJAH CERAH BERSERI SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE

  Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama saya Azlinda binti Ismail, pengguna tegar Shaklee dari beberapa tahun yang lalu.Dulu saya sangat skeptikal nak amalkan Vivix, sebab saya tak ada sebarang penyakit dan rasa tak perlu untuk ambilnya. Saya hanya pastikan ibu saya ambil Vivix setiap hari. Sehinggalah apabila saya melihat perubahan nyata pada ibu saya, saya… Read More »