produk shaklee malaysia

Sijil Halal Shaklee 2019

Sijil Halal Shaklee di keluarkan setiap tahun. Untuk tahun 2019, anda boleh tengok di bawah. Sijil halal Shaklee di keluarkan oleh ISA iaitu Islamic Services of America.   Anda bRead More…

jaminan shaklee

Jaminan Shaklee Untuk Pesanan Anda

Setiap pembelian online, jaminan daripada penjual adalah sangat penting. Ini dapat memastikan apa-apa yang berlaku kepada pesanan yang di buat, boleh di ganti rugi atau sebaliknya. Sebab itu, ShakRead More…

kos penghantaran shaklee

Bahaya Beli Supplemen Dari Lazada etc

Pernah beli supplemen dari laman e-dagang seperti Lazada, Shopee, 11st Street dan banyak lagi? Bagaimana nak tahu, orang yang jual produk shaklee tu, merupakan pengedar shaklee yang sah? Mudah je. Read More…

kos penghantaran shaklee

Shaklee Free Delivery!

Pernah dengar tak, yang Shaklee ada menawarkan penghantaran percuma jika beli produk Shaklee. Bak kata orang putih, free delivery. hehe.. Kiranya memang jimat duit poket lah kan. 🙂 Dan yang palingRead More…