Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Berpuasa

Set Puasa Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua …

Tahu tak, Shaklee ada set untuk berpuasa. Set ini biasanya, kitaorang panggil sebagai Set Ramadhan, sebab umumnya orang akan faham bila sebut Ramadhan, bermaksud orang islam akan berpuasa sepanjang hari. 🙂

 

Set Ramadhan Shaklee

 

Manfaat Set Ramadhan Shaklee

  • PERFORMANCE DRINKS
    Ianya adalah sejenis minuman rasa seperti oren yang lazat. Membantu mengawal bendalir dalam badan supaya badan tidak mudah dehidrat, dan berupaya mengurangkan dahaga di siang hari.
    Mengandungi elektrolit-elektrolit yang akan memberikan lebih tenaga kepada sesiapa yang meminumnya.

 

  • MEAL SHAKE
    Mengandungi 24 vitamin dan mineral lengkap untuk memberikan tenaga yang lebih di siang hari dan mengelakkan kelesuan akibat kekurangan vitamin dalam badan.
    Rasanya yang sangat enak seperti aiskrim memberikan aroma baru pada yang mengamalkannya.

 

  • ENERGIZING SOY PROTEIN
    memberikan rasa kenyang lebih lama semasa berpuasa dengan kandungan protein yang semulajadi tanpa bahan pengawet, perisa dan pewarna yang tidak dibsenarkan. Pastinya sahur yang hebat dengan mengekalkan rasa kenyang yang berpanjangan.

 

  • LECITHIN : bila puasa ni kan kita akan makan macam-macam makanan yang sedap. Lecithin bertindak sebagai pengemulsi minyak. Jadi walaupun makan macam-macam tidaklah kita risau sangat lemak yang akan bertapa dalam badan nanti. Lebih sihat uols.

 

Biasa kita ibu-ibu ni masa tibanya bulan puasa masing-masing akan sibuk dengan menu nak masak sahur dan sebagainya kan. Mudah mudahan dengan adanya set ini bolehlah kita semua jimatkan masa.

Sambil kejut anak-anak boleh shake je minuman dorang. Tak ke mudah tu. Dan bukan shake sebarang, ianya minuman yang bervitamin tau. Berpuasa dengan lebih sihat.

Sesuai juga untuk yang bila sahur je tak selera nak makan. Dengan set ini akan membantu korang tau. Usah nak fikir susah-susah, kita fikir senang je.

 

Berminat? Orderlah Sekarang DI SINI !

 

 

 

MENTOR BISNES ANDA

  • Fatimah Bt Tony
  • Shaklee ID : 887938
  • No Telefon : 016-836 9246
  • Email : fatimahtony@amalansihat.com
  Disclaimer
  • Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
  • Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

1 thought on “Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Berpuasa

Leave a Reply