[TESTIMONI] Doktor Sahkan FIbroid Kecut Dari 13.3 cm Jadi 2.3 cm. Wanita Ini Berkongsi Rahsianya

Set Endometriosis, Fibroid, Cyst, Andomyosis Atau PCOS Shaklee

Bayangkan, kalau anda tengah sibuk buat kerja di rumah ataupun di pejabat, tiba-tiba di serang sakit pada bahagian perut, dengan teramat sakit. Yang rasa sakitnya, sehingga dalam fikiran anda, memang kena buat pemeriksaan lanjut di klinik panel.

Bila dah buat check-up, dengar pula doktor beritahu yang anda ada ketumbuhan fibroid, saiz 13.2 cm. Agak-agak, apa reaksi puan?

Mesti terkejut dan rasa takut kan?  Risau memang tak payah cakaplah kan.. hehe..

Sebab apa, biasanya, kalau dah besar macam tu, memang doktor akan cadangkan untuk buat pembedahan, bagi membantu membuang ketumbuhan fibroid.

 

Namun begitu, risiko daripada pembedahan untuk buang fibroid, ada 2 risiko:

1- jika berlaku pendarahan, awak kena buang rahim sebab fibroid ni terlampau besar

2- fibroid akan berulang balik, sebab ada kes, orang yang dah buang pun, fibroid tumbuh semula.

 

Testimoni fibroid shaklee 1 of 2
Gambar 1 : Ini adalah gambar scan kali pertama, Puan Ebby. Scan kali pertama di lakukan pada 23. Nov. 2016.
Testimoni fibroid shaklee 1 of 2
Gambar 2: Hasil pemeriksaan pada 14 Disember. Hasilnya, fibroid mengecut dan tak perlukan pembedahan

 

 

Jom baca apa cerita Puan Ebby.. Menarik tau. Sangat membantu bagi mana-mana wanita yang takut kena bedah sebab masalah ketumbuhan fibroid. 🙂

 

Sy jawab “tak pe supplement banyak kan doktor!” Doktor gelak sakan…

Ok doktor…bg saya masa sebulan saya akan datang scan balik…

2 minggu lpas tu..kebetulan suami musim sejuk² ni lengan dia sakit sokmo… Doktor cakap makan kalsium..saya kata kat suami ok ostematrix jangan miss…

Pastu sesambil saya kata nak scan…doktor scan..dan dah turun ke 5.9cm

Dan smalam upline (mami Lyna) saya tanya bila follow up..saya jawab sepatutnya da follow up..tapi disebabkan ujan saya x pergi..so, pagi tadi (14 Disember 2016) saya follow up hospital…scan..

Doktor pertama, godek² tak nampak…dalam hati waaaa..

Pastu doktor cakap jap dia panggil pakar O&G…

Pakar scan…suh ukur..2.3cm

Ok tak yah refer O&G cuma boleh nak follow up tgk makin mengecil tak lepas ni..

 

Berminat nak beli set Fibroid Shaklee?

 

Klik untuk buat belian secara online

 

 

 

 

MENTOR BISNES ANDA

  Disclaimer
  • Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
  • Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
 
  • Disclaimer : Ini adalah supplemen. Ia cuma membantu  untuk meningkatkan kesihatan tubuh anda bermula dari dalam. Dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu, jika ada sebarang kemusykilan.
  • Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

1 thought on “[TESTIMONI] Doktor Sahkan FIbroid Kecut Dari 13.3 cm Jadi 2.3 cm. Wanita Ini Berkongsi Rahsianya

Leave a Reply