Keistimewaan Vivix Dalam Mencantikkan Kulit

Set Kecantikan Kulit Shaklee Vivix Shaklee

vivix shaklee untuk kecantikan

 

 

BAGAIMANA VIVIX BANTU KULIT SEMAKIN CANTIK

Vivix merupakan favourite ramai orang kerana penyembuhannya dari peringkat sel sel badan dan DNA lagi tau. Banyak sangat khasiat VIVIX ni sebenarnya sama ada untuk kesihatan badan yang menyeluruh atau pun kecantikan

 

Yang pertama VIVIX UNTUK KESIHATAN. Vivix menyediakan 100 mg resveratrol dalam setiap hidangan (Satu sudu teh). Ekstrak resveratrol mempunyai resveratrol semulajadi Kandungan 98%. Ini sebenarnya suplemen anti-penuaan terbaik di dunia!

 

Kalau korang nak tahu, Resveratrol tu adalah sejenis anti oksida – polifenol, yang didapati pada tumbuhan, buah-buahan, bijian dan kekacang, manakala kulit anggur merah mengandungi konsentrasi yang paling tinggi

Resveratrol bertindak sebagai ‘sistem imunisasi’ untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria. Haa nampak tak macam mana powernya Vivix ni melindungi sel sel badan dan DNA kita. 😊

 

Yang kedua VIVIX UNTUK KECANTIKAN. Vivix tinggi dengan RESVERATROL yang bersifat AWET MUDA

 

Jadi antara manfaat bila consume VIVIX untuk kulit kita ialah:

  • Dapat Melindungi kulit daripada kerosakan alam sekitar
  • Dapat Mengurangkan garis-garis halus dan kedut
  • Dapat Mengurangkan kekeringan
  • Dapat Melicinkan tekstur kulit

 

TESTIMONI

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

 

testimoni kecantikan shaklee15

 

SET LENGKAP UNTUK KECANTIKAN SHAKLEE.

Sebenarnya, untuk kecantikan kulit, banyak vitamin pilihan yang boleh anda ambil, berdasarkan masalah kulit yang anda hadapi. Namun, anda boleh je ambil set anggun menawan Shaklee seperti di dalam gambar di bawah ini. Ramai yang dah cuba dan ramai yang puas hati. 🙂

 

KLIK DI SINI UNTUK BUAT PEMBELIAN SECARA ATAS TALIAN UNTUK SET ANGGUN MENAWAN SHAKLEE

 

 

MENTOR BISNES ANDA

  Disclaimer
  • Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
  • Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
 
  • Disclaimer : Ini adalah supplemen. Ia cuma membantu  untuk meningkatkan kesihatan tubuh anda bermula dari dalam. Dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu, jika ada sebarang kemusykilan.
  • Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Leave a Reply