5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU BELI ESP SEMASA PROMO SEKARANG

ESP Soy Protein Shaklee

Bagi penggemar minuman pemberi tenaga, ESP Soy protein, sudah pasti tidak akan melepaskan peluang untuk mendapatkan ESP Soy protein semasa promo sekarang.

Apa yang istimewanya promo ESP ni? Nak tahu, teruskan membaca k. 🙂

 

ESP promo

 

TERDAPAT DUA JENIS PROMOSI, YANG BOLEH ANDA PILIH

Promosi #1 : Beli 7 canister ESP dengan harga 6 canister ESP

Dengan memilih promosi jenis ini, anda berpeluang untuk mendapat:

  • FREE SHAKLEE MEMBERSHIP
  • FREE POSTAGE
  • DAPAT CASH BONUS bernilai RM37++
  • DAPAT 1 BOTOL ESP YANG BERNILAI RM161.50, untung kan

 

Promosi #2 : Beli 2 canister ESP, dapat diskaun 5 peratus

Dengan memilih promosi jenis ini, sudah pasti anda mendapat :

  • jimat sehingga RM 16.62, banyak tu.

 

5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU BELI ESP SEKARANG

SEBAB #1 : Jimat banyak

Seperti yang telah saya terangkan di atas, banyak kelebihan yang anda boleh dapat bila anda beli pada bulan januari 2019.

Sebab anda bukan setakat jimat sedikit, tapi banyak giler.

 

SEBAB #2 : ESP Bantu Tingkatkan Tenaga

Ramai yang mengadu sebelum ni, badan mudah je rasa letih, penat. Tapi selepas amalkan ESP, badan jadi lebih bertenaga. Mata pun tak de lah asyik mengantuk sebab penat.

badan tidak letih lagi

 

 

Sebab #3 : ESP Bantu Untuk Kecantikan Kulit

Jangan terkejut, kalau anda rajin amalkan ESP Shaklee, kulit anda turut berubah menjadi lebih anjal dan gebu. Bahkan ada yang mengadu, kulit mereka jadi lebih cerah semenjak amalkan ESP.

kulit bermasalah shaklee

 

kulit bermasalah shaklee

 

 

 

 

 

Sebab #4: ESP Bantu Banyakkan Susu Ibu

Ramai juga yang tak tahu, bila amalkan ESP semasa masih menyusukan bayi, susu badan akan menjadi lebih pekat. Bila susu badan lebih pekat, bayi akan lebih cepat kenyang.

Bila kenyang, bayi akan lebih banyak tidur dan kurang menangis kerana kelaparan, terumanya bayi yang masih berumur bawah 6 bulan.

testimoni set menyusu shaklee

 

 

Sebab #5: ESP Bantu Jaga Berat Badan

Mengamalkan ESP sebelah pagi atau lelaki yang amalkan semasa pergi ke gym, secara tidak langsung, membuatkan tubuh lebih bertenaga dan rasa kenyang lebih lama.

Bagi lelaki yang amalkan ESP bersama Cinch Shake Mix dan Performance Drink di gym, peluang untuk mendapat otot akan jadi lebih mudah.

testimoni set menyusu shaklee

 

 

 

Berbaloi kan, kalau melabur beli 6 botol ESP semasa promo ni, sebab banyak manfaat yang boleh dapat.

 

BAGAIMANA NAK DAPATKAN ESP SEMASA PROMOSI INI?

Untuk membuat pembelian produk shaklee, boleh whatsapp fatim terus. Konsultasi dan cara pengambilan vitamin, fatim akan ajar selepas pembelian.

 

 

MENTOR BISNES ANDA

  Disclaimer
  • Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
  • Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
 
  • Disclaimer : Ini adalah supplemen. Ia cuma membantu  untuk meningkatkan kesihatan tubuh anda bermula dari dalam. Dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu, jika ada sebarang kemusykilan.
  • Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

1 thought on “5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU BELI ESP SEMASA PROMO SEKARANG

Leave a Reply