Apa Rasanya Bila Ada Orang Panggil Anda Makcik

Set Kecantikan Kulit Shaklee

Ini antara video yang menarik dan jangan terkejut kalau saya katakan, ia mungkin sahaja berlaku pada anda atau sahabat anda.

Bila anda pergi restauran atau shopping mall ke, ada je pekerja kat situ panggil kita aunty atau makcik.

Kalau yang panggil makcik tu, budak-budak, oklah jugak kan. Ini, ada yang kelihatan lebih berusia dari kita, tapi dia panggil kita makcik.

Takkanlah kita nampak tua dari diaorang, betul tak? Hehehe

 

Terasa nak cuba kan? Mestilah nak.. Takkan lah nak tunggu semua orang sekeliling, cakap kita nampak tua sangat kan. hehe

Jadi, kalau berminat nak beli set YOUTH Shaklee, boleh KLIK PADA BUTANG DI BAWAH, K

 

beli shaklee online

 

MENTOR BISNES ANDA

  Disclaimer
  • Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
  • Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
 
  • Disclaimer : Ini adalah supplemen. Ia cuma membantu¬† untuk meningkatkan kesihatan tubuh anda bermula dari dalam. Dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu, jika ada sebarang kemusykilan.
  • Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Leave a Reply